V

Κυριακή, 28 Αυγούστου 2016

6. Ο Δρόμος του Θεού



Ο Σοφός Άνθρωπος, που Στηρίζεται στον Θεό, είναι σαν το αιώνιο φως που δε σβήνει ποτέ… Ο ανόητος άνθρωπος που στηρίζεται στον μικρό εαυτό του είναι σαν την σκιά που μπερδεύεται με τα σκοτάδια της νύχτας.

***

Τελικά, το να Ακολουθείς τον Δρόμο του Θεού, το Θέλημά του, (αλλιώς τον Δρόμο της Ζωής), είναι ο πιο εύκολος δρόμος για τον άνθρωπο. Τον απαλλάσσει από την ευθύνη της επιλογής αλλά και από τις συνέπειες… Αντίθετα, ο εγωιστής άνθρωπος που επιδιώκει να πραγματοποιήσει το δικό του θέλημα στην πορεία του κόσμου, φορτώνεται και την ευθύνη των επιλογών του και τις συνέπειες των λαθών του.

***

Ο Θεός Είναι (για την ανθρώπινη αντίληψη) Απύθμενη Άβυσσος, Ερημιά, Σιωπή. Μια Μυστηριώδης Παρουσία. Κι όμως Εδώ Εδράζονται Όλα. Αυτό είναι το Φως το Αληθινό που Φωτίζει, κι από Εδώ πηγάζουν όλα τα φώτα κι οι σκιές.

***

Η Ψευδαίσθηση της δημιουργίας προηγείται κάθε αντίληψης κι έτσι είναι (για την αντίληψη) ένα αντικειμενικό γεγονός. Μέσα σε αυτή την Ψευδαίσθηση, ερμηνεύοντας αυτή την Ψευδαίσθηση, με την αντίληψή τους τα όντα, προσθέτουν και τις δικές τους φαντασίες, κι έτσι το σκοτάδι γίνεται πυκνότερο.

***

Στον κόσμο της ανθρώπινης αντίληψης υπάρχουν πάντα πολλές αλήθειες και πολλά ψέματα… Όσο Βαθύτερα όμως προχωράς, πέρα από την σκέψη, ανακαλύπτεις ότι υπάρχει Μια Μοναδική Αλήθεια, η Πραγματικότητα Πάνω στην Οποία Στηρίζονται Όλα.


***
Συχνά η Σιωπή είναι πιο εύγλωττη κι από την πιο εμπνευσμένη ομιλία, κι από όλα τα λόγια του κόσμου!

***

Στην Δημιουργία όλα τα φαινόμενα ανθίζουν και μαραίνονται σαν τα λουλούδια του αγρού… ίσως (ίσως) επειδή είναι μόνο φαινόμενα.

*****




Κυριακή, 21 Αυγούστου 2016

5. Δικαίωμα στο λάθος


Οι άνθρωποι προσανατολίζονται ανάλογα με τις διαστάσεις του χώρου που γνωρίζουν. Όμως ο σοφός υπερβαίνει το χώρο αποκαλύπτοντας την Απεραντοσύνη πέρα από τον χώρο.

***

«Οι άνθρωποι είναι εγωιστές και κακοί». Αλλά κι αυτό που λέμε κι αυτό μέσα από τον εγωισμό λέγεται. Τελικά πρέπει να αποδεχόμαστε και το καλό και το κακό. Είναι η ζωή που ζυγίζει και κρίνει κι αποδίδει δίκαιο, εμείς δεν μπορούμε να προσθέσουμε τίποτα. Σιωπηλά πρέπει να αποδεχόμαστε αυτό που συμβαίνει.

***

Ο θάνατος είναι τελείως φυσικός, σχεδόν γλυκός, για όποιον δεν έχει προσκολλήσεις στην ζωή. Όμως για εκείνον που δένεται με την ζωή και τα αντικείμενα ο αποχωρισμός είναι μια βασανιστική διαδικασία και μια βαθιά τραυματική εμπειρία για τα πιστεύω και τις ελπίδες του.

***

Από όλα τα μέρη της πόλης καλύτερο είναι… η εξοχή, έξω από την πόλη. Ίσως επειδή οι άνθρωποι σπανίζουν και δεν μολύνουν την ατμόσφαιρα με τις σκέψεις τους, δεν κομματιάζουν τον χώρο με τις δραστηριότητές τους, υπάρχει μόνο ηρεμία κι οι θόρυβοι της ζωής.

***

Ο σοφός κι ο εγωιστής μοιάζουν πολύ εξωτερικά. Είναι κι οι δυο βέβαιοι για αυτό που κάνουν, αλλά για διαφορετικούς λόγους. Ο σοφός είναι βέβαιος επειδή γνωρίζει, ο εγωιστής επειδή απλά πιστεύει (τις πιο πολλές φορές αβάσιμα). Έτσι τελικά είναι τελείως διαφορετικοί, ακολουθούν διαφορετικούς δρόμους.

***

Οι άνθρωποι έχουν κάθε δικαίωμα (κατά την αντίληψή τους) να ακολουθούν λάθος δρόμο… Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι θα αποφύγουν τις συνέπειες των επιλογών τους.

***

Όλοι γνωρίζουν το Σωστό. Αλλά όταν το Σωστό είναι ενάντια στο συμφέρον τους το θεωρούν λάθος και το καταδικάζουν κι ακολουθούν το δικό τους άνομο δρόμο.

*****





Κυριακή, 14 Αυγούστου 2016

4. Εγωισμός


Ίσως, ο πιο Μεγάλος Εγωιστής να Είναι ο Θεός, γιατί Αγκαλιάζει  όλες τις υπάρξεις, τις ζωοποιεί και τις οδηγεί στην τελείωσή τους… πόσο διαφορετικός είναι εγωισμός του ανθρώπου που περιορίζεται στον μικρό εαυτό, που είναι διαχωρισμένος και σε διαμάχη με όλα!

***

Αν θες να Δεις πραγματικά ποιος είσαι τότε Κοίτα πέρα από όλες τις εξωτερικές μορφές, πάνω από όλες τις εξωτερικές δραστηριότητες, στην Καρδιά της Ουράνιας Φύσης σου, που είναι Απέραντη, Ειρηνική, Χωρίς Χρόνο.

***

Για τους ανθρώπους είναι δύσκολο να κάνουν το Σωστό, να βάλουν ένα λιθαράκι στην Οικοδόμηση του κόσμου. Είναι πιο εύκολο και βολικό να κάνουν το λάθος υποστηρίζοντας, όπως νομίζουν, το συμφέρον τους. Έτσι όμως γκρεμίζουν τον κόσμο… Και μετά κάθονται και κοιτούν τα ερείπια γύρω τους, στην κοινωνία, και παραπονιούνται… Τάχα δεν έχουμε όλοι ευθύνη για του κόσμου την κατάντια;

***

Η ζωή στη γη είναι παροδική, ένα πέρασμα μονάχα. Τι πιο φυσιολογικό από το να φύγουμε κάποια στιγμή… Κι έτσι θα έπρεπε να φεύγουμε με χαρά, και με χαρά θα έπρεπε να μας αποχαιρετούν όσοι ξεμένουν πίσω, γιατί σίγουρα υπάρχουν καλύτεροι κόσμοι να πάμε… σίγουρα είναι καλύτεροι, όταν βλέπεις την κατάντια του κόσμου γύρω σου.

***

Πολλές φορές οι άνθρωποι προσπαθούν να είναι καλοί ή να φαίνονται καλοί. Όχι γιατί πραγματικά νοιώθουν μέσα τους καλοσύνη αλλά για να δικαιολογήσουν τις ενοχές για την κακία τους. Έτσι όμως αμαρτάνουν διπλά. Όχι μόνο για την κακία τους αλλά και για την υποκρισία τους.

***

Ακόμα κι ο Θεός Υποχωρεί μπροστά στον εγωιστή άνθρωπο!

***

Οι άνθρωποι συνέχεια ταυτίζουν την αντίληψη που έχουν για τον κόσμο με την Πραγματικότητα. Κι ενώ συνέχεια η πραγματικότητά τους τους απογοητεύει επιμένουν στην φαντασία τους. Αυτό είναι έλλειψη νοημοσύνης; Ή είναι επιθυμία να έχουν ένα κόσμο ακριβώς στα μέτρα τους; Δεν είναι τρελό;

*****



Κυριακή, 7 Αυγούστου 2016

3. Το Μάθημα της ζωής



Κάθε άνθρωπος, όλοι μας, έχει την Απόλυτη Ευθύνη της Ύπαρξής του. Δεν υπάρχουν ελαφρυντικά για κανέναν… Ίσως να μην μπορούμε να πολεμήσουμε τις συνθήκες και τις συγκυρίες… μπορούμε όμως να τα αντιμετωπίσουμε όλα με ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

***

Ο εγωισμός δεν είναι απλά μεταφυσική άγνοια, δεν είναι αρρώστια αφού μας απομακρύνει από την Αλήθεια… είναι αμαρτία επειδή εμποδίζει την Αγάπη του Θεού να μας αγκαλιάσει και να μας γιατρέψει.

***

Είναι παράξενη η Αγάπη του Θεού. Λειτουργεί σαν Ζωογόνος Δύναμη μέσα σε όλες τις υπάρξεις και δεν διαφέρει καθόλου από την ουσία της ύπαρξής τους… Κι επειδή δεν μπορεί να παρατηρηθεί σαν κάτι «διαφορετικό» φαίνεται σαν να μην υπάρχει. Μα μόνο οι τυφλοί δεν αναγνωρίζουν την Αγκαλιά μέσα στην Οποία υπάρχουν και ζουν.

***

Υπάρχει ένας ουσιαστικός αλλά μυστικός λόγος που οι άνθρωποι έρχονται στη γη. Και το ανακαλύπτει καθένας, προσωπικά, όταν ωριμάζουν οι συνθήκες. Άλλοι το κατανοούν νωρίς, άλλοι χρειάζονται πολλές ζωές… Όταν έρθει η ώρα καθένας θα το νοιώσει.

***

Το Αληθινό δεν βρίσκεται σε αυτά που ζούμε αλλά στον τρόπο που τα ζούμε, στην κατανόηση που μας οδηγεί πέρα από όλα τα φαινόμενα, στην Καρδιά της Απεραντοσύνης, στην Αληθινή Φύση μας.

***

Το μεγαλύτερο μάθημα ζωής που μπορεί να ζήσει ένας άνθρωπος είναι η αληθινή ολοκληρωτική και τελεσίδικη ταπεινότητα. Είναι η Ανοιχτή Πύλη του Ουρανού… Αντίθετα η ψεύτικη καλλιεργημένη ταπεινότητα (ενός εγώ), μια πειθαρχημένη συμπεριφορά, σε οδηγεί στα πιο μαύρα σκοτάδια του εγωισμού.


***

Αν Αναζητάς την Αλήθεια αναζήτησέ την μέσα σου, στην κατανόηση αυτού που συμβαίνει, κι όχι στις ανόητες ερμηνείες της σκέψης, ή στα οράματα της φαντασίας.

*****


ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΡΘΡΑ

Ποιός Ήταν Πραγματικά ο Ιησούς;

ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΜΑΣ

ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

__________________________________________________________________

__________________________________________________________________
__________________________________________________________________

ΕΡΜΗΤΙΣΜΟΣ

ΕΡΜΗΤΙΣΜΟΣ, ΛΟΓΟΙ & ΣΧΟΛΙΑ
...

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΕΡΜΗΤΙΣΜΟΣ

ΝΑΪΤΕΣ - ΤΕΚΤΟΝΕΣ - ΡΟΔΟΣΤΑΥΡΟΙ

1. ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΝΑΪΤΩΝ ΤΟΥ "ΚΟΣΜΙΚΟΥ ΝΑΟΥ"
2.  ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΩΝ "ΑΡΧΑΙΩΝ" ΤΕΚΤΟΝΩΝ
3. ΤΟ ΤΑΓΜΑ ΤΟΥ "ΛΕΥΚΟΥ ΡΟΔΟΥ"


ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ

ΓΕΝΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ

(ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ)

ΕΡΜΗΤΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΜΕΣΗ ΑΤΡΑΠΟ

(Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΧΡΟΝΗ ΟΔΟΣ - Η ΟΔΟΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ)

1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΤΟΥ «ΕΡΜΗ», ΤΟ ΦΩΣ, ΤΟ ΑΙΘΕΡΙΟ ΠΝΕΥΜΑ, Η ΣΚΙΑ (ΤΟΥ ΕΡΕΒΟΥΣ)

2. Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΠΥΡΗΣ ΑΙΘΕΡΙΑΣ ΨΥΧΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ

3. Η ΑΜΕΣΗ ΑΤΡΑΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΜΟ (ΠΛΗΡΩΜΑ ΖΩΗΣ), ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ

4. Η ΑΝΑΒΑΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ 

5. Η  ΕΚΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΦΩΣ

ΟΡΦΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΟΡΦΙΚΗ ΜΥΗΣΗ

1. Η ΟΡΦΙΚΗ ΜΥΗΣΗ

2. ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ (ΤΗΣ ΥΛΙΚΗΣ ΨΥΧΗΣ) ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ (ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ)

3. Η ΠΡΩΤΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΥΗΣΗ ΚΙ Η ΒΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΟΝΤΟΣ

4. Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΥΗΣΗ ΚΙ Η ΑΝΥΨΩΣΗ ΣΤΟ ΑΡΧΙΚΟ ΟΝ

5. Η ΤΡΙΤΗ ΜΥΗΣΗ, Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΟΣ


ΑΝΤΒΑΪΤΑ ΒΕΔΑΝΤΑ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΤΒΑΪΤΑ

1. Η ΜΗ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑ

2. ΒΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΟΥΠΑΣΑΝΑ

3. Η ΤΖΝΑΝΑ ΓΙΟΓΚΑ ΚΙ Η ΑΠΟΡΙΨΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΤΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ (ΤΖΙΒΑ), ΣΑΡΒΙΚΑΛΠΑ ΣΑΜΑΝΤΙ

4. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ «ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΑΥΤΟΥ» (ΑΤΜΑΝ), ΝΙΡΒΙΚΑΛΠΑ ΣΑΜΑΝΤΙ

5. Η ΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΒΙΑΤΑΜ (ΒΡΑΧΜΑΝ), ΣΑΧΑΤΖΑ ΣΑΜΑΝΤΙ

ΓΙΟΓΚΑ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΑΜΚΥΑ ΓΙΟΓΚΑ

(ΑΣΤΑΝΓΚΑ ΓΙΟΓΚΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΑΛΙ)

1. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΙΟΓΚΑ

2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΡΘΟΥ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΥ

3. Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΑΜΠΡΑΤΖΝΑΤΑ ΣΑΜΑΝΤΙ

4. Ο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΑΜΠΡΑΤΖΝΑΤΑ ΣΑΜΑΝΤΙ

5. Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ

ΤΑΝΤΡΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΝΤΡΙΚΗ ΜΥΗΣΗ

1. Ο «ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ»

2. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ «ΤΟΠΙΚΟΤΗΤΑ», ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ

3. Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ «ΠΗΓΗ» ΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

4. Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙ Η «ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ» ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΑ

5. Η ΤΕΛΙΚΗ ΕΝΩΣΗ (ΑΝΤΒΙΑΤΑΜ)

ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟ

1. Η ΒΟΥΔΙΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ, Η ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ (ΒΙΤΖΝΑΝΑ) ΚΙ Η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

2. Η ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ

3. ΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΤΖΑΝΑ, ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ

4.ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΣΑΜΑΠΑΤΤΙ,ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΒΑΘΟΥΣ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ (ΒΙΤΖΝΑΝΑ), ΕΓΡΗΓΟΡΣΗ-ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ-ΑΦΥΠΝΙΣΗ

5. Η ΥΠΕΡΤΑΤΗ ΕΠΙΤΕΥΞΗ,ΤΟ ΝΙΡΒΑΝΑ

ΤΑΟΪΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΑΟΪΣΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

(ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ «ΓΟΥ ΤΑΝΓΚ ΚΟΥΝΓΚ ΦΟΥ»)

(«ΓΟΥ ΤΑΝΓΚ ΤΑΪ ΤΣΙ ΤΣΟΥΑΝ»)

1. ΤΟ ΤΖΙΝΓΚ ΖΟΥΟ (ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΤΑΪ-ΤΣΙ, ΤΑΟΪΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, «ΣΙΩΠΗΛΟ ΚΑΘΙΣΜΑ»)

2. ΤΟ ΓΟΥ-ΓΟΥΕΪ, ΝΕΪ ΚΟΥΝΓΚ (ΤΣΙ ΚΟΥΝΓΚ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΜΥΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ», ΣΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ)

3. ΤΟ ΤΕ, ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΤΖΙΝΓΚ (ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΣΤΟ ΣΩΜΑ) ΣΕ ΤΣΙ (ΚΑΘΑΡΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ)

4. ΤΟ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΤΕ, Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΤΑΟ, «ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ» ΤΟΥ ΤΣΙ ΣΕ ΣΕΝ Ή ΤΑΪ-ΤΣΙ (ΜΕΓΑ ΤΕΡΜΑ)

5. Η «ΕΠΙΤΕΥΞΗ» ΤΟΥ ΤΑΟ, (Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΓΟΥ-ΤΣΙ, ΕΣΧΑΤΟ ΤΕΡΜΑ)

ΖΕΝ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ

1. ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ: ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΖΕΝ

2. ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ: ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ, ΤΩΡΑ

3. ΑΣΚΩΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ: Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

4. ΒΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΖΕΝ: Η ΧΩΡΙΣ ΕΜΠΟΔΙΑ ΥΠΑΡΞΗ

5. ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΖΕΝ: Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΩΤΙΣΗ

ΘΙΒΕΤΑΝΙΚΟΣ ΒΟΥΔΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΟ ΜΠΑΡΝΤΟ

1. Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ

2. ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΑ ΚΕΝΤΡΑ

3. Η ΗΡΕΜΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΚΙ Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ

4. Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΣΑΜΠΧΟΓΚΑ ΚΑΓΙΑ ΚΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΣΟΦΙΩΝ

5. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ (ΝΤΑΡΜΑ ΚΑΓΙΑ)

ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ ΜΥΣΤΙΚΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ

1. Η ΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ

2. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

3. Η ΟΡΘΗ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ Η ΚΑΘΑΡΣΗ ΤΟΥ ΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΣΜΟΥΣ

4. Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΝΟΥΣ ΚΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΣΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΟΥΡΑΝΟΥΣ

5. Η ΕΝΩΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ


ΚΑΜΠΑΛΑ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΛΑ

1. ΤΟ ΟΝ (ΤΟ «ΑΪΝ ΣΟΦ», Ο «ΧΩΡΟΣ», ΟΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ, ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΙ Η ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΟΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΣΙΓΙΑ)

2. ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΝΕΦΕΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΓΙΕΤΣΙΡΑ

3. ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΚΑΙ «ΔΙΑΛΥΣΗ» ΤΟΥ ΝΕΣΑΜΑΧ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΜΠΕΡΙΑ

4. ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΑΤΣΙΛΟΥΤ ΚΑΙ «ΑΝΥΨΩΣΗ» ΤΟΥ ΡΟΥΑΧ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΟ ΦΩΣ

5. Η «ΒΙΩΣΗ» ΤΟΥ ΑΪΝ ΣΟΦ

ΜΑΓΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ

ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ
ΚΑΤΑΝΟΩΝΤΑΣ ΤΗΝ  ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ

ΓΙΑΣΠΕΡΣ

 Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ "ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΟΣ"

1. ΤΟ «ΠΕΡΙΕΧΟΝ» (DAS UMGREIFENDE) ΣΑΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ» (BEWUSSTSEIN UBERHAUPT)

2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η «ΔΙΑΦΩΤΙΣΗ» (EXISTENZERHELLUNG)

3. Η ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΟΥ «ΕΔΩ-ΕΙΝΑΙ» (DA-SEIN) ΣΕ «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» (BEWUSSTSEIN UBERHAUPT)

4. Η ΑΝΥΨΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ» (BEWUSSTSEIN UBERHAUPT) ΣΤΗΝ «ΚΑΘΑΡΗ ΥΠΑΡΞΗ» (EXISTENZ)

5. Η ΒΙΩΣΗ ΤΟΥ «ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΟΣ» (DAS UMGREIFENDE)

ΧΑΪΝΤΕΓΚΕΡ

 Η ΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ "ΜΗΔΕΝΟΣ"

1. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ «ΕΔΩ-ΕΙΝΑΙ» (DA-SEIN) ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ «ΜΗΔΕΝΟΣ» (SEYN) ΚΑΙ ΤΟΥ “ΧΡΟΝΟΥ” (ZEIT)

2. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ «ΥΠΕΡΒΑΣΗ» (EK-SISTENZ)

3. Η ΒΙΩΣΗ ΤΟΥ «ΕΔΩ-ΕΙΝΑΙ» (DA-SEIN) ΣΑΝ ΥΠΕΡΒΑΣΗ ΤΗΣ «ΕΜΠΕΙΡΙΚΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ» (SEINDES)

4. Η ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΟΥ «ΕΔΩ-ΕΙΝΑΙ» (DA-SEIN) ΣΤΟ «ΚΑΘΑΡΟ ΕΙΝΑΙ» (SEIN)

5. Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΥΠΕΡΒΑΣΗ (EK-SISTENZ) ΣΤΟ «ΜΗΔΕΝ» (SEYN)

Copyright © fftsoe 2010-2017.All Rights Reserved